برگزاری مسابقات قرآنی راهی برای محافظت جوانان از هجمه های فرهنگی دشمن است

آزاده سلیمان نژاد/خبرنگار نسل فردا: نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی  برگزاری مسابقات قرآن در استان اصفهان را یک حرکت انقلابی و مفید در جهت رشد و توسعه فرهنگ دینی در جامعه دانست وگفت: مردم استان اصفهان باید سعی کنند با بهره ‌گیری صحیح و دقیق از این مسابقات از برکات برگزاری چنین مسابقاتی […]

آزاده سلیمان نژاد/خبرنگار نسل فردا:

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی  برگزاری مسابقات قرآن در استان اصفهان را یک حرکت انقلابی و مفید در جهت رشد و توسعه فرهنگ دینی در جامعه دانست وگفت: مردم استان اصفهان باید سعی کنند با بهره ‌گیری صحیح و دقیق از این مسابقات از برکات برگزاری چنین مسابقاتی غافل نمانند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با کمیته اطلاع‌رسانی چهل و دومین مسابقات قرآن کشور‌، با اشاره به هجمه فرهنگی که علیه جوانان و نوجوانان کشورمان از سوی استکبار جهانی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: قرآن به عنوان کتاب آسمانی ما مسلمانان آیات و آموزه‌های مختلف دینی را به ما یادآوری می‌کند و عمل بر اساس دستورات خداوند در ابعاد و سطوح مختلف که در این کتاب ویژه آمده است، موجب پیش آمد خیر در دنیا و آخرت خواهد شد.

وی افزود: شرایط کنونی وسایل ارتباط جمعی موجب مشغول شدن جوانان و نوجوانان کشورمان به بسترهای اینترنتی بر پایه فضای مجازی شده و همین امر به دور شدن جوانان و نوجوانان ایرانی از فضای واقعی زندگی و اجتماع شده است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر بتوانیم جوانان و نوجوانان را به رشته‌های مختلف قرآنی همچون حفظ، قرائت و تفسیر تشویق و ترغیب کنیم بی شک پیروز میدان نبرد فرهنگی با استکبار جهانی به مدیریت ایالات متحده آمریکا خواهیم بود.

سلیمی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات در زمینه‌های مختلف مفاهیم قرآنی یک فعالیت بزرگ دینی و مذهبی در جهت تربیت نسل جوان قرآنی و حامی فرهنگ دینی است.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه و با محوریت استان اصفهان برکات و فضائل زیادی برای مردم این استان و کشورمان به همراه خواهد داشت و قدمی بزرگ در جهت تربیت نسل جوان قرآنی است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استکبار هم اکنون مشغول بمباران فرهنگی قشر جوان و نوجوان ما در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و مسابقات قرآن می تواند به عنوان یک عنصر بسیار مهم بدنه فرهنگی قشر جوان و نوجوان جامعه را در برابر آسیب‌ها و تهدیدات استکبار جهانی و تهاجمات فرهنگی آن حفظ کند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید از جوانان و به خصوص قشر نوجوانمان که اکنون به شدت درگیر فضای مجازی شده در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن مراقبت و محافظت کنیم.