اعتماد به جوانان کلید حل مشکلات است

  رییس کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران گفت: به همت جوانان این کشور رادارهای داخلی ساخته شد و اگر امروز نیز به جوانان اعتماد کنیم مشکلات حل خواهد شد. سید محمود مدرس هاشمی در چهارمین کنفرانس اویونیک ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان، اظهار کرد: رادار عرصه استراتژیک برای کشور است که پیشرفت‌های خوبی نیز […]

 

رییس کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران گفت: به همت جوانان این کشور رادارهای داخلی ساخته شد و اگر امروز نیز به جوانان اعتماد کنیم مشکلات حل خواهد شد.

سید محمود مدرس هاشمی در چهارمین کنفرانس اویونیک ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان، اظهار کرد: رادار عرصه استراتژیک برای کشور است که پیشرفت‌های خوبی نیز حاصل شده است و باید باور کنیم در دیگر عرصه‌ها نیز می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و اگر به جوانان اعتماد کنیم، مشکلات حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۳۰ سال پیش تصور ساخت رادار داخلی نبود، اما به همت جوانان کشور این کار صورت گرفت.

وی ادامه داد: ۸۵ مقاله به کنفرانس رادار رسید که تعداد ۲ مقاله اصلاً شرایط اولیه را نداشت و ۸۳ مقاله به مرحله داوری ارسال شد و در نهایت ۳۹ مقاله توسط کمیته علمی کنفرانس پذیرفته شد.

مدرس هاشمی اضافه کرد: امسال ۱۲ مقاله نامزد مقاله برتر شده‌اند و در نهایت ۳ مقاله برتر معرفی خواهند شد.

وی گفت: از ۱۸ کارگاه درخواستی ۱۱ کارگاه مصوب شد، اما در نهایت ۸ کارگاه به حد نصاب رسید، همچنین دو میزگرد در این حوزه تشکیل خواهد شد.

مدرس هاشمی افزود: در کنفرانس اویونیک ۵۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شد که ۳۳ مقاله پذیرفته و دو کارگاه اموزشی و میزگرد نیز برگزار خواهد شد. همچنین نمایشگاه دستاوردهای اویونیک و رادار برگزار شده‌اند.