تشکل های کارگری در اهداف و بیان مسائل صنفی متحد و هم نظر هستند

گردهمایی مسئولین تشکل های کارگری استان با حضور دکتر فولاد گر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و مهندس نیرومند مدیر کل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. حمید رضا فولادگردرآغاز جلسه به برخی از فعالیت های انجام شده در صحن و کمیسیون های تخصصی مجلس در خصوص مسائل کار و اشتغال و حمایت از تولید اشاره داشت.

در گردهمایی مسئولین تشکل های کارگری استان مطرح شد؛
تشکل های کارگری در اهداف و بیان مسائل صنفی متحد و هم نظر هستند

نیرومند نیز در ادامه به فعالیت های اداره کل متبوع و خواسته های جامعه کار و تولید و پیگیری های انجام شده اشاره نمود. سپس ترکان و هاشمی از کانون کارگران بازنشسته استان، پیرامون مشکلات قشر بازنشسته و مستمری بگیر از قبیل معیشت، بیمه و درمان این قشر آسیب پذیر سخن گفتند.
وی به دیدار با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ، نوربخش، اشاره و گزارشی از این جلسه به حضار ارائه دادند. معینی، ریس هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار، دیگر سخنران این گردهمایی بود که در خصوص مطالبات جامعه کارگری مطالبی بیان نمود. فتحیان عضو هیئت اجرایی و مدیر اجرایی خانه کارگر نیز در حضور مدعوین پیرامون مشکلات مبتلا به کارگران شاغل و بازنشسته و محیط های کارگری از جمله مشکلات درمان و تراکم بیماران در مراکز ملکی سازمان و لزوم تقویت و توسعه اماکن درمانی با توجه به اقدامات انجام شده جهت تاسیس بیمارستان میلاد مطالبی بیان نمود.
فتحیان ضمن تشکر از برگزاری از چنین جلساتی افزود :ممکن است که تشکل های کارگری در دیدگاه های سیاسی نسبت به هم زاویه داشته و اختلاف نظر وجود داشته باشد ولی در اهداف و بیان مسائل صنفی متحد و هم نظر هستند. وی با اشاره به بیمه تکمیل درمان گفت بر اساس قانون الزام درمان، سازمان تامین اجتماعی مکلف به درمان بیمه شدگان و خانواده هایشان می باشد و این قرارداد های بیمه تکمیل درمان را تضعیف کننده حقوق ناچیز بازنشستگان دانست. وی افزود به منظور پیگیری حقوق صنفی کارگران باید نسبت به تقویت تشکلات کارگری در واحدهای تولیدی و صنعتی و حضور نمایندگان کارگر در جلسات و شوراها بیشتر تلاش کنیم.
فتحیان در انتقاد به تضعیف مدیریت تامین اجتماعی در استان گفت دولت باید با حمایت از مدیریت سازمان و با پرداخت بدهی چند هزار میلیاردی خود در جهت تقویت بنیه اقتصادی و مدیریتی گام بردارد.
مدیر اجرایی خانه کارگر با بیان این مشکلات و وضعیت معیشت بازنشسته و شاغل تحت پوشش سازمان از فولادگر درخواست نمود نسبت به برگزاری جلسه ای با حضور دیگر نمایندگان استان(مجمع نمایندگان)در اولین فرصت اقدام نماید.
فتحیان در انتقاد به تضعیف مدیریت تامین اجتماعی در استان گفت دولت باید با حمایت از مدیریت سازمان و با پرداخت بدهی چند هزار میلیاردی خود در جهت تقویت بنیه اقتصادی و مدیریتی گام بردارد. مدیر اجرایی خانه کارگر با بیان این مشکلات و وضعیت معیشت بازنشسته و شاغل تحت پوشش سازمان از فولادگر درخواست نمود نسبت به برگزاری
جلسه ای با حضور دیگر نمایندگان استان(مجمع نمایندگان)در اولین فرصت اقدام نماید.