نشست با امام جمعه، نماینده مجلس و خیرین نجف آباد

دکتر اعتصام پور با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) با نماینده مردم نجف اباد در مجلس ،امام جمعه و خیرین نجف آباد دیدار و گفتگو کرد. به گزارش اداره روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی  استان اصفهان: اصفهان در صبحانه کارى با نماینده مردم نجف آباددر مجلس شورای اسلامی و خیرین نجف آباد  […]

دکتر اعتصام پور با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) با نماینده مردم نجف اباد در مجلس ،امام جمعه و خیرین نجف آباد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی  استان اصفهان: اصفهان در صبحانه کارى با نماینده مردم نجف آباددر مجلس شورای اسلامی و خیرین نجف آباد  برگزار شده بود، علاوه بر ارائه گزارشى از فعالیت هاى انجام شده، بر وحدت، تعامل و گفتگوى ملى در شرایط فعلى کشور تأکید کرد و گفت: امید است همه با هم در این شرایط گفتگوى ملى، وحدت و تعامل را سرلوحه کار قرار دهیم تا  بتوانیم از تهدیدها و تحریم ها در بخش سلامت برون رفت داشته باشیم.

وی با اشاره به بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی به دانشگاه علوم پزشکی گفت با توجه به اینکه هزینه هاى بخش درمان تأمین اجتماعى  استان ا صفهان ا ز ۲۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۱۴۰۰ میلیارد تومان با جهش چهار برابرى روبرو شد و افزایش تصاعدى داشت ا ما منابع به ا ین ا ندازه ا فزایش نیافت و این امر باعث کاهش پرداخت مطالبات گردید.

دکتر اعتصام پور با اشاره به  خرید دستگاه سی استکن ۳۲ اسلایس  GEبرای بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا  گفت  ما با تامین هزینه آن به مشکلاتی روبرو می باشیم  که به کمک شما خیرین نیاز داریم تا بتوانیم دستگاه را در این مرکز مستقر نماییم.

همچنین مدیر درمان استان در مورد اختصاص زمین مجاور بیمارستان به تامین اجتماعی استان  برای ایجاد فضایی مناسب برای پت هلی کوپتر و ایجاد گلخانه شفا بخش در محیط  بیمارستان به بحث و گفتگو پرداخت.

ایجاد درمانگاه دندانپزشکی:

دکتر ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به ساخت وسازهای انجام شده در این چند سال و اجرای  طرح هتلینگ  از دکتر اعتصام پور با عنوان مرد “عملیاتی میدانی” یاد کرد و گفت اگر مدیران در دولت قبل به اندازه شما کار کرده بودند استان هم اکنون دچار این همه مشکلات نبود.

دکتر ابوترابی  گفت درمانگاه تیران وکرون با جدیت و پیگیری جنابعالی افتتاح شد. و تقاضای من به عنوان نماینده مردم اختصاص چند پزشک متخصص به این درمانگاه است.

 وی افزود : مردم محروم این منطقه  برای دریافت خدمات درمانی باید مسافت زیادی را بپیمایند و با توجه به وسعت و دور افتاده بودن منطقه از مراکز تخصصی، تشخیصی و درمانی ،  تردد آنها با طی مسیر طولانی چشم امیدشان به مسئولین است تا اقدامات لازم را با توجه به نیاز آنان فراهم نموده تا علاوه بر رنج بیماری ، متحمل مشکلات جنبی بیشتری نگردند.

 نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکیید مراجعه بیش از ۱۵۰۰ نفر روزانه  به درمانگاه امام محمد باقر (ع) نجف آباد گفت پیشنهاد من این است که دندانپزشکی آن مرکز ارتقا و درمانگاه دندانپزشکی جدیدی در غرب استان ایجا دشود.

وی ضمن اشاره به نام گزاری واحد ها به نام خیرین و یا شهیدان گفت تمام تلاش خود را با کمک خیرین برای ارتقاء سطح خدمات درمانی در این شهرستان را انجام می دهیم.

برای ایجاد بیمارستان نجف آباد ۴۰ هکتار زمین توسط کشاورزان شهرستان واگذار شد.

سلیمانی عضو مجمع خیرین نجف آباد ضمن اشاره به ساخت این بیمارستان با کمک خیرین گفت ۴۰ هکتار زمین این بیمارستان توسط کشاورزان این شهرستان با رضایت کامل به سازمان اهداء گردید.

وی ضمن تشکر از خدمات دکتر اعتصام پور و خانم دکتر فتاحی به عنوان رییس بیمارستان گفت پولی که خیرین اهداء می کنند باید بجا و صحیح استفاده شود تا مشکل شرعی پیدا نکند.

 در پایان هم حسناتی امام جمعه شهرستان هم ضمن تشکر ازدکتر  اعتصام پور مدیر درمان و تیم اجرایی ایشان  و توجه ویژه ایشان به این شهرستان گفت حمایت کامل خود را از شما برای  ارتقا خدمات درمانی به مردم نجف آباد را  اعلام می نماییم.