فوت ۴ نفراز هموطنانمان بر اثر تصادفات در شهر اصفهان

با توجه به توریستی بودن استان اصفهان، شرایط ویژه ای بر وضعیت ترافیک شهری حاکم است و این موضوع باعث شده است که با هم افزایی و همکاری با سایر اعضای شورای ترافیک استان اصفهان سعی کنیم میزبان شایسته ای برای مسافران نوروزی و شهروندان باشیم.

یلدا توکلی: رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با حضور در برنامه”بهار بهار” سیمای اصفهان با اشاره به ترافیک روان اصفهان در ایام نوروز، از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات، به کاهش حوادث ترافیکی در سطح معابر کمک کنند.

سرهنگ علی اصغر زارع گفت: در ۵ روز ابتدایی تعطیلات نوروزی، با وجود ترافیک روان در معابر شهری استان اصفهان ولی متأسفانه شاهد فوت ۴ نفراز هموطنانمان بر اثر تصادفات در شهر اصفهان بوده ایم.

وی با اشاره به برنامه ریزی پلیس راهور استان اصفهان ازابتدای مهرماه تا کنون برای تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ گفت: با توجه به توریستی بودن استان اصفهان، شرایط ویژه ای بر وضعیت ترافیک شهری حاکم است و این موضوع باعث شده است که با هم افزایی و همکاری با سایر اعضای شورای ترافیک استان اصفهان سعی کنیم میزبان شایسته ای برای مسافران نوروزی و شهروندان باشیم.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان با اشاره به ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان اصفهانی و مسافران نوروزی، تصریح کرد: با مشارکت مردم میتوان حوادث جرحی و فوتی به ویژه برای راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده را به حداقل رساند.