تخلف تاکسی‌های بیش از سه سرنشین را به ۱۳۷ اطلاع دهید

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: شهروندان برای شکایت از رانندگان تاکسی که طرح الزام فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی برای سوار کردن حداکثر سه مسافر را رعایت نمی‌کنند، مراتب را با شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ یا ۱۳۷ اطلاع دهند.

هادی منوچهری اظهار کرد: بر اساس پروتکل گام دوم مبارزه با ویروس کرونا مستند به راهنمای گام دوم مبارزه با این ویروس مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و الزامات فاصله گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی، رانندگان موظف به سوار کردن حداکثر سه نفر مسافر هستند.

وی از توزیع رایگان ماسک و دستکش بین رانندگان خطوط تاکسی شهری اصفهان خبر داد و تصریح کرد: در مرحله نخست توزیع رایگان ماسک و دستکش بین رانندگان تاکسی خطوط شهری اصفهان، بیش از دو هزار و ۵۰۰ خودرو تاکسی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: یکی دیگر از مصوبات جدید ستاد مقابله با شیوع کرونای استان در خصوص فعالیت تاکسی‌ها این است که ترجیحاً راننده و مسافر از ماسک استفاده کنند و نکات بهداشتی طبق پروتکل ابلاغ شده ناوگان تاکسی شهر اصفهان اجرا شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک مؤثر رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی این دستورالعمل و استقبال مناسب رانندگان و شهروندان از اجرای آن، پیاده سازی و فرهنگ سازی آن در راستای حفظ سلامت مردم تداوم یابد.

منوچهری تصریح کرد: شهروندان برای شکایت از رانندگان تاکسی که از طرح الزام فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی برای سوار کردن حداکثر سه مسافر را رعایت نمی‌کنند، مراتب را با شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰، ۱۳۷ یا فضای مجازی به نشانی Taxikhabar@ اطلاع دهند.

وی از توزیع رایگان مایع ضدعفونی کردن تاکسی های شهر اصفهان با هزینه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال در بین رانندگان خبر داد و گفت: توزیع رایگان ماسک و دستکش و تحویل رایگان مایع و دستگاه ضد عفونی کردن تاکسی‌ها به رؤسای خطوط برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.