تجلیل از تلاشگران عرصه سلامت در ویژه برنامه “شَبِ پُرستاره شَبِ پَرستاره”

ویژه برنامه “شَبِ پُرستاره شَبِ پَرستاره” به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و شب یلدا در بیمارستان های شهر اصفهان اجرا می شود. رئیس هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: این ویژه برنامه با هدف تجلیل از مقام والای پرستار و تلاشگران عرصه سلامت از […]

ویژه برنامه “شَبِ پُرستاره شَبِ پَرستاره” به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و شب یلدا در بیمارستان های شهر اصفهان اجرا می شود.

رئیس هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: این ویژه برنامه با هدف تجلیل از مقام والای پرستار و تلاشگران عرصه سلامت از سوی معاونت فرهنگی و مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برنامه ریزی شده است.

امیرحسین ستوده فر با بیان اینکه در این شب شادی هایمان را با بیماران و کادر درمانی که پیشتازان عرصه سلامت هستند تقسیم می کنیم، افزود: در بیش از ۱۰ بیمارستان واقع در مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان با استفاده از اِلمان های یلدایی و فضاسازی های خاص و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای تجدید روحیه کادر درمان و بیماران جشن یلدایی با عنوان “شَبِ پُرستاره شَبِ پَرستاره” برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این جشن روسای ادارات فرهنگی اجتماعی ورزشی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان به همراه شهردار منطقه حضور خواهند یافت تا فضایی دلنشین و شاد برای پرستاران و پزشکانی که در کنار خانواده خود نیستند، فراهم کنند.

وی تصریح کرد: بیمارستان های عیسی بن مریم، الزهرا، خورشید، حجتیه، غرضی، چمران، سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع)، عسگریه، امام حسین (ع)، میلاد، حضرت زهرا (س) و مرکز درمانی سپاهان شهر از جمله مکان هایی هستند که برای حضور تیم برنامه “شب پر ستاره شب پرستاره” انتخاب شده اند.

ستوده فر خاطرنشان کرد: اجرای پرفورمنس در چهارراه های منتهی به بیمارستان عیسی بن مریم، ساخت کلیپ ویژه روز پرستار، حافظ خوانی، شعرخوانی، نمایش بازی های خانوادگی، تهیه فیلم کوتاه از پخت کیک در قالب شادمانه ای رنگارنگ از دیگر برنامه های مناطق ویژه شب یلدا و روز پرستار است.