برگزاری نمایشگاه مشترک و تبادل هیات های تجاری بین آفریقای جنوبی

رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار تقویت روابط فرهنگی و اقتصادی بین آفریقای جنوبی و اصفهان شد و گفت:برگزاری نمایشگاه های مشترک از توانمندی های دو طرف و همچنین تبادل هیات های تجاری می تواند به توسعه روابط اقتصادی دو کشور کمک کند.  رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار تقویت روابط فرهنگی و اقتصادی بین آفریقای جنوبی […]

رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار تقویت روابط فرهنگی و اقتصادی بین آفریقای جنوبی و اصفهان شد و گفت:برگزاری نمایشگاه های مشترک از توانمندی های دو طرف و همچنین تبادل هیات های تجاری می تواند به توسعه روابط اقتصادی دو کشور کمک کند.

 رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار تقویت روابط فرهنگی و اقتصادی بین آفریقای جنوبی و اصفهان شد و گفت:برگزاری نمایشگاه های مشترک از توانمندی های دو طرف و همچنین تبادل هیات های تجاری می تواند به توسعه روابط اقتصادی دو کشور کمک کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان سیدعبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با سفیر آفریقای جنوبی  از آمادگی استان اصفهان برای تبادل گردشگر با افریقای جنوبی خبر داد و گفت:استان اصفهان در بخش خدمات پزشکی می تواند پذیرای گردشگران سلامت آفریقای جنوبی باشد و بهترین خدمات درمانی را با کمترین هزینه ارایه دهد.

وی با اشاره به اینه استان اصفهان دارای بیش از هشت هزار  واحد صنعتی است، افزود:استقرار واحدهای صنعتی در ۷۰ شهرک صنعتی و  صادرات محصولات نساجی ،فولاد،پتروشیمی و مصالح صنایع ساختمانی بخشی از توانمندی های استان اصفهان است که می تواند محور همکاری با آفریقای جنوبی قرار گیرد.

وی با اشاره به ثبت چند اثر تاریخی اصفهان در یونسکو گفت:اصفهان یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی  ایران است که قرن های مورد بازدید جهانگردان است . رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار همکاری بیشتر اتاق های بازرگانی دو کشور شد و گفت:ایران یکی از امن ترین کشورهاست و می تواند پذیرای  سرمایه گذاران آفریقای جنوبی باشد.

سهل آبادی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای اجرایی شدن توافق های همکاری بین ایران و آفریقا شد و گفت:استان اصفهان با پتانسیل های گوناگون می تواند توافق ها اجرا نشده را به مرحله اجرا برساند.

ویکا مازوی کومالو (Vika Mazwi Khumalo)  سفیر آفریقای جنوبی در این دیدار با اشاره به طراحی و هنرمندانه شهر اصفهان گفت:شهر زیبای اصفهان با بهترین شهرهای جهان قابل رقابت از نظر زییایی ،طراحی شهری و  معماری است .

وی از آمادگی آفریقای جنوبی برای برقراری ارتباط با ایران در بخش های مختلف از جمله گردشگری شد و گفت:اصفهان  می تواند به عنوان یکی از مقصد های گردشگری مردم آفریقای جنوبی انتخاب شود.