متلاشی شدن باند حرفه‌ای سرقت منزل و موتورسیکلت در شهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: باند ۳ نفره حرفه‌ای سرقت منازل و موتورسیکلت در شهرستان نطنز متلاشی شد. مهدی کریمی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نطنز، باند ۳ نفره حرفه‌ای که اقدام به سرقت از منازل و موتورسیکلت در شهرستان نطنز می‌کردند، متلاشی شد. وی افزود: پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات […]

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: باند ۳ نفره حرفه‌ای سرقت منازل و موتورسیکلت در شهرستان نطنز متلاشی شد. مهدی کریمی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نطنز، باند ۳ نفره حرفه‌ای که اقدام به سرقت از منازل و موتورسیکلت در شهرستان نطنز می‌کردند، متلاشی شد. وی افزود: پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیر کننده، ۲ نفر از سارقان در حین سرقت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: بعد از بازجویی از متهمان و تحقیقات انجام شده، سارقان به چندین فقره سرقت اعتراف کردند. وی تصریح کرد: سارقان علاوه بر موارد یاد شده، به سرقت از باغات، لوازم داخل خودرو، اماکن نیمه‌ساز و… اعتراف کردند. کریمی خاطرنشان کرد: ضمن بازرسی از مخفیگاه متهمان و کشف برخی از اموال سرقتی، سارقان جهت ادامه روند قانونی، به مراجع قضایی معرفی شدند.