۶ میلیارد اموال مسروقه در مخفیگاه باند سارقان

از مخفيگاه اعضاي اين باند سرقت، 3 جفت پلاک جعلي خودرو و انواع اموال مسروقه به ارزش 6 ميليارد ريال کشف که سارقان براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از انهدام باند ۴ نفره سارقان منزل به اعتراف به ۱۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: از مخفیگاه اعضای این باند ۶ میلیارد ریال انواع اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ ” اسماعیل پریشانی “ بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در برخی از محلات سطح شهرستان لنجان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده واقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی دقیق و کاملا هماهنگ متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۰ فقره سرقت منزل تصریح کرد: از مخفیگاه اعضای این باند سرقت، ۳ جفت پلاک جعلی خودرو و انواع اموال مسروقه به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف که سارقان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.