کشف ۴۰ رآس دام سرقتی در عملیات پلیس “مبارکه”

فرمانده انتظامي شهرستان مبارکه از انهدام باند سرقت احشام و کشف 40رآس دام سرقتی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از انهدام باند سرقت احشام و کشف ۴۰رآس دام سرقتی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ”رضا محمدی” بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان مبارکه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه با همکاری پلیس آگاهی استان باند ۴ نفره ای از سارقان احشام را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی دقیق و هوشمندانه آن ها را در مخفیگاهشان واقع در یکی از استان های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری جنگی و تعدای فشنگ از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به سرقت ۴۰ راس گوسفند در شهرستان مبارکه و فروش آن ها به یک مالخر اعتراف که مالخر احشام نیز دستگیر و کلیه احشام سرقتی از محل اختفاء وی کشف شد.
این مقام انتظامی در پایان با بیان این که متهمان دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند به دامداران توصیه کرد ضمن بکارگیری نگهبان مورد اعتماد و توانمند و تجهیز محل نگهداری دام های خود به درب و قفل مناسب و تجهیزات بازدارنده از سرقت ، در صورت تردد خودرو ها و افراد ناشناس و مشکوک در اطراف محل نگهداری احشام بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.