واکسیناسیون همه کارکنان شرکت گاز استان اصفهان تا پایان ماه جاری

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: تا پایان ماه جاری تمامی کارکنان این شرکت اعم از رسمی، قراردادمستقیم و پیمانکاری واکسینه می شوند. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، بیان داشت: باهدف قطع زنجیره انتشار کرونا، حفظ سلامت کارکنان و متعاقب آن پایداری خدمات توزیع گاز، برنامه‌ریزی و اقدامات […]

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: تا پایان ماه جاری تمامی کارکنان این شرکت اعم از رسمی، قراردادمستقیم و پیمانکاری واکسینه می شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، بیان داشت: باهدف قطع زنجیره انتشار کرونا، حفظ سلامت کارکنان و متعاقب آن پایداری خدمات توزیع گاز، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای واکسیناسیون کارکنان این شرکت انجام گرفته است.

وی، افزود: برخی از نیروهای شرکت همانند نیروهای امدادی وکنتورخوان و نیروهای قطع و وصل گاز ریسک ابتلا به کرونای بالاتری دارند و در اولویت تزریق واکسن قرار گرفته و می بایستی با مراجعه در اولین روزهای اجرای این  طرح نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

مهندس علوی، همچنین تصریح کرد:شرایط به‌گونه‌ای آماده شده که پس از تزریق دز اول، تزریق دز دوم همکاران نیز انجام گیرد.

وی، با اشاره به اینکه دونوع واکسن سینوفارم و برکت برای کارکنان شرکت گازدر نظر گرفته شده که به انتخاب خود آنها تزریق می شود، افزود: محل تزریق واکسن درپل شهرستان سالن نقش جهان نمایشگاه بین الملی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: با اجرای طرح واکسیناسیون انتظار می رود تا همه همکاران نسبت به این مهم اقدام نموده تا شرایط اجرای وظایف و عرضه خدمات با توجه به در پیش بودن فصل سرما با اطمینان بیشتری فراهم گردد.