ناکامی سوداگران مرگ در اصفهان

حل مشکل اعتیاد نیاز به عزم و اراده همه دستگاه های مرتبط و انجام اقدامات فرهنگی در سطح جامعه دارد و از عموم هموطنان نیز تقاضا داریم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از توقیف محموله ۵۰ کیلویی تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در عملیات مأموران این پلیس خبرداد.

سرهنگ”احمد نیکبخت” بیان داشت: در طی اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، مآموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با رصد اطلاعاتی دقیق و اقدامات هوشمندانه پلیسی از انتقال محموله مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی استان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محور مورد نظر اعزام و پس از آنکه خودروی حامل مواد مخدر راشناسایی کردند در یک عملیات ضربتی آن را توقیف و در بازرسی از خودرو مقدار ۵۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در این عملیات ۴ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: حل مشکل اعتیاد نیاز به عزم و اراده همه دستگاه های مرتبط و انجام اقدامات فرهنگی در سطح جامعه دارد و از عموم هموطنان نیز تقاضا داریم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.