میزبانی اصفهان در مسابقات هندبال آسیا خط بُطلانی بر جوسازی دشمنان بود

این تورنمنت بسیار سنگین بخوبی در اصفهان برگزار شد و بدلیل حضور ورزشکاران سطح بالا، یک دوره کلاس آموزشی مناسب و حرفه‌ای برای همه مربیان و ورزشکاران بود

رییس فدراسیون هندبال گفت: میزبانی مناسب اصفهان در بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا، خط بُطلانی بر جوسازی دشمنان بود.

علیرضا پاکدل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزبانی مناسب همچنین خط بُطلانی بر جوسازی برخی رسانه‌های بیگانه بود که قصد تخریب و ناتوان نشان دادن ایران و اصفهان در برپایی این رویداد ورزشی را داشتند.

وی اضافه کرد: این تورنمنت بسیار سنگین بخوبی در اصفهان برگزار شد و بدلیل حضور ورزشکاران سطح بالا، یک دوره کلاس آموزشی مناسب و حرفه‌ای برای همه مربیان و ورزشکاران بود.

رییس فدراسیون هندبال ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان، استانداری اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دست بدست هم دادند و با همکاری مناسب خود میزبانی خوب و شایسته‌ای را در این رقابت‌ها رقم زدند.

پاکدل تصریح کرد: تیم‌های ایرانی فولاد مبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون نیز می‌توانستند جزو فینالیست‌های این دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا باشند که این مهم محقق نشد.

به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از پنجشنبه ۱۱ خرداد در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آغاز شد و روز گذشته پایان یافت.

تیم‌های النجمه بحرین، الدحیل قطر، الریان قطر و الکاظمه کویت، مقام‌های اول تا چهارم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.