مانع زدایی کنیم ، نه مانع سازی

آینده اقتصاد کشور به گردشگری ارتباط دارد

دریاوفایی : وزیر میراث‌فرهنگی در جمع خبرنگاران گفت: آینده اقتصادی کشورمان به رونق گردشگری به عنوان صنعتی پاک،وصل است و نمی‌توان تنها با تکیه بر نفت مسائل را پیش برد.

سید عزت‌الله ضرغامی ادامه داد: هر چند با محدودیت‌های اعتباری رو به رو هستیم ولی در هیات دولت برای توسعه خراسان جنوبی در این حوزه تلاش می‌کنم.

وزیر میراث‌فرهنگی با تأکید بر اینکه کارها با همدلی پیش می‌رود، تصریح کرد: این موضوع یکی از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی است و به حق ایشان سردار دل‌ها نام گرفت. اسلام با محبت و از مسیر تسخیر دل‌ها پیش رفت، پس مردم نه فقط با استدلال که با کار دلی و محبت سخن ما را خواهند پذیرفت.

ضرغامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: برای بسیاری از گردشگران جاذبه‌های تاریخی و تمدنی بیش از هر جاذبه دیگری ارزشمند است که استان هایی چون: خراسان جنوبی در این زمینه پرظرفیت است.

وزیر میراث‌فرهنگی تأکید کرد: سرمایه‌گذاری مقرون به ثواب است،ما جاذبه‌های بسیاری داریم که با سرمایه‌گذاری در آن جهشی در رونق گردشگری ایجاد خواهد شد.
او با اشاره به برداشتن روادید ورود به ایران برای برخی کشورها بیان کرد: گردشگری ایران هراسی را از بین می‌برد. دراین زمینه باید مانع زدایی کنیم نه مانع سازی.