قاچاق نافرجام میوه های استوایی

مأموران در بازرسی انجام شده از این کامیون موفق شدند 3 هزار و 14 کیلو انواع میوه های استوایی از جمله آووکادو،انبه،دراگون فروت ،یک دستگاه کولر گازی و تعداد 21 بسته منسوجات خارجی قاچاق را کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از توقیف کامیونت حامل ۲۰ میلیارد ریال انواع میوه و سایر کالاهای قاچاق در شهرستان کاشان خبر داد.

سرهنگ”مهدی سبحانی فر” بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه و رصد اطلاعاتی دقیق از انتقال محموله کالای قاچاق به وسیله یک دستگاه کامیونت در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: در این راستا بلافاصله مأموران به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام وحین کنترل خودرو های عبوری موفق شدند کامیونت مذکور حامل کالای قاچاق که از جنوب کشور به مقصد یکی از استان های شمالی در حرکت بود را شناسایی و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: مأموران در بازرسی انجام شده از این کامیون موفق شدند ۳ هزار و ۱۴ کیلو انواع میوه های استوایی از جمله آووکادو،انبه،دراگون فروت ،یک دستگاه کولر گازی و تعداد ۲۱ بسته منسوجات خارجی قاچاق را کشف کنند. این مقام انتظامی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.