غافلگیری سارق داخل خودرو

مأموران انتظامي کلانتري 13 در حين گشت زني فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود متهم را حين سرقت از يک دستگاه سواري مشاهده و در اقدامي ضربتي وی را دستگير کردند

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری سارق اموال داخل خودرو در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان خمینی شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی های میدانی و تحقیقات انجام شده مشخص شد سارق در ساعات خلوت با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به تخریب قفل صندوق عقب خودرو های پارک شده در محلات کرده و اموال داخل آنها را سرقت می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سارق ادامه داشت تا اینکه مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ در حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود متهم را حین سرقت از یک دستگاه سواری مشاهده و در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۳ فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ براتی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع سرقت محتویات داخل خودرو از قرار دادن اموال با ارزش داخل خودروها خودداری و هنگام ترک خودرو حتما از بسته بودن درب و بالا بودن شیشه خودرو اطمینان حاصل کرده در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.