غافلگیری سارقان کارگاه های صنعتی در”شاهین شهر” 

سارقان با مشاهده خودرو پليس قصد فرار از محل را داشتند که با هوشياري و عکس العمل سريع مأموران انتظامي حاضر در صحنه دستگير و به مقر پليس منتقل شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهن شهر و میمه از دستگیری ۳ سارق اموال کارگاه ها و شرکت های صنعتی در بخش میمه شهرستان با اعتراف به ۷ فقره سرقت خبرداد.

سرهنگ “هادی کیان مهر” بیان داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت در سطح شهرستان شاهین شهر، مأموران گشت انتظامی فرماندهی انتظامی بخش میمه حین گشت زنی فعال و هدفمند در محدوده یکی از شهرک های صنعتی، ۳ سارق که به وسیله یک دستگاه وانت بار در حال سرقت کابل برق و آهن آلات ساختمانی از یک سوله صنعتی درحال ساخت بودند را مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: سارقان با مشاهده خودرو پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با هوشیاری و عکس العمل سریع مأموران انتظامی حاضر در صحنه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف بیش از ۷۰۰ میلیون ریالی اموال مسروقه در بازرسی از خودرو سارقان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز و اموال کارگاه های صنعتی در سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.