سارق ۳۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد

در پی سرقت بیش از 30 میلیارد ریال طلا و دلار از 2 منزل در شهر اصفهان ، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان قرار گرفت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقی که با دستبرد به ۲ منزل در شهر اصفهان بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اموال آن ها را به سرقت برده بود در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

سرهنگ”حسین ترکیان “ بیان داشت: در پی سرقت بیش از ۳۰ میلیارد ریال طلا و دلار از ۲ منزل در شهر اصفهان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی رد پای یک سارق را در رابطه با این سرقت ها بدست آورده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به این که در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار تقریبی ۲۰ میلیارد ریال طلا و دلار مسروقه کشف شد تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به ۲ فقره سرقت منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.