سارقان کابل های برق واحدهای صنعتی شاهین شهر دستگیر شدند

متهمان دستگير شده در تحقيقات اوليه انجام شده به فعاليت بزهکارانه خود اقرار و در ادامه به 4 فقره سرقت کابل برق فشار قوي از اماکن صنعتي حومه شاهين شهر اعتراف و سپس تحويل مرجع قضايي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با اقدام به موقع مأموران انتظامی ۲ عامل سرقت کابل های برق فشار قوی از واحد های صنعتی با اعتراف به ۴ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ “هادی کیان مهر” بیان داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت در سطح شهرستان شاهین شهر، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۵ این در ساعات پایانی شب حین گشت زنی فعال و هدفمند در یکی مناطق صنعتی حاشیه شهرستان ۲ سارق که به وسیله یک دستگاه وانت بار در حال سرقت و برش کابل برق فشار قوی یک واحد صنعتی بودند را مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آنها وارد عمل شدند. وی افزود: سارقان با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با هوشیاری و عکس العمل سریع مأموران دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف چندین متر کابل برق فشار قوی مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به فعالیت بزهکارانه خود اقرار و در ادامه به ۴ فقره سرقت کابل برق فشار قوی از اماکن صنعتی حومه شاهین شهر اعتراف و سپس تحویل مرجع قضایی شدند.