رئیس هیئت شنا اصفهان ابقا شد

شنا از رشته‌های توصیه شده در دین اسلام است و از نظر اعتقادی، نشاط اجتماعی و سلامتی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد که باعث می‌شود نگاه ویژه‌تری به این رشته ورزشی داشته باشیم

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان برای دومین دوره انتخاب شد. مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان با حضور نائب فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مدیر کل ورزش و جوانان استان، اعضا و جمعی از فعالان این رشته برگزار شد که در پایان پیمان گرامی، تنها کاندید این مجمع با کسب حداکثر رأی در سمت ریاست ماندگار شد. همچنین سپیده بهروزفر به‌عنوان نایب رئیس، سحر گرامی به‌عنوان خزانه دار، زهرا مدنی محمدی به‌عنوان عضو هیئت رئیسه خانم، مجتبی صباغی به‌عنوان عضو هیئت رئیسه آقا و روح الله معظم به. عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

جواد محمدی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع از توسعه زیرساخت‌های این هیئت خبر داد و اظهار کرد: چندین استخر در شهرستان‌های مختلف استان قرار است افتتاح شود. همچنین استخرهایی که بازسازی شده و سابقه داشتند، با افزایش این بخش از رسانه شاهد فعالیت بیشتر ورزشکاران و علاقمندان رشته‌های آبی خواهیم بود، زیرا ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در این بخش داریم.

وی تاکید کرد: شنا از رشته‌های توصیه شده در دین اسلام است و از نظر اعتقادی، نشاط اجتماعی و سلامتی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد که باعث می‌شود نگاه ویژه‌تری به این رشته ورزشی داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در حال انجام آینده خوبی را می‌توان برای رشته شنا، شیرجه و واتر پلو ترسیم کرد. از سوی دیگر با کمک فدراسیون رشته شنا تبدیل به یکی از رشته‌های ورزشی شده که نشاط اجتماعی را بالا می‌برد.

محمدی با اعلام بازگشایی استخر انقلاب، تاکید کرد: تلاش ما بر این بوده است که راه هموارتر شود و زیر ساخت‌ها توسعه پیدا کند. بازگشایی استخر انقلاب نیز در چند روز آینده برای ارائه خدمات بهتر در اختیار شهروندان و ورزشکاران قرار خواهد گرفت.