دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان

در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در شهر اصفهان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری متصدی یک واحد صنفی که به صورت غیرمجاز اقدام به توزیع دارو می کرد خبرداد.

سرهنگ” حسین بساطی “ بیان داشت : در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در شهر اصفهان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده که ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف ۴۷ لیتر شربت و ۲۶ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی، از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح های انتظامی قدردانی و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.