دستبند پلیس بر دستان سارق موبایل قاپ

در پي مراجعه يک نوجوان به واحد گشت انتظامي يگان امداد شهرستان و اعلام شکايت وي در خصوص تلاش ناموفق فردي سارق براي ربايش تلفن همراهش در يکي پارک هاي سطح شاهين شهر بلافصله مأموران براي دستگيري سارق وارد عمل شدند.

یلدا توکلی: فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی سارقی که اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان کرده بود دستیگر شد.
سرهنگ “هادی کیان مهر” بیان داشت: در پی مراجعه یک نوجوان به واحد گشت انتظامی یگان امداد شهرستان و اعلام شکایت وی در خصوص تلاش ناموفق فردی سارق برای ربایش تلفن همراهش در یکی پارک های سطح شاهین شهر بلافصله مأموران برای دستگیری سارق وارد عمل شدند.
وی در ادامه افزود: مأموران پلیس با حضور در پارک مذکور و گشت زنی در محل فرد سارق را در حالی که قصد ربایش تلفن همراه یک نوجوان دیگر را داشت غافلگیر و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف یک دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از سارق اظهار داشت: متهم ۲۵ ساله که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به فعالیت بزهکارانه خود برای در آوردن خرج اعتیادش اعتراف که برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.