ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه برای افراد جدید و جامانده آغاز شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها : 🔹سرپرستان خانوارهایی که تاکنون از گرفتن یارانه جامانده‌اند و یا متقاضی جدید دریافت یارانه می‌باشند، ابتدا لازم است برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری #کد ملی۴۳۸۵۷*۴ را شماره گیری نمایند و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود […]

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها :

🔹سرپرستان خانوارهایی که تاکنون از گرفتن یارانه جامانده‌اند و یا متقاضی جدید دریافت یارانه می‌باشند، ابتدا لازم است برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری #کد ملی۴۳۸۵۷*۴ را شماره گیری نمایند و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنند.

🔹متقاضیان برای ثبت‌نام، نیازی به مراجعه حضوری به هیچ سازمانی را ندارند.

🔹زمان ثبت‌نام از متقاضیان جدید یارانه و جامانده بر اساس آخرین رقم سمت راست کدملی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برای اعداد زوج و همچنین روز های پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برای اعداد فرد از طریق این درگاه می‌باشد.

🔹درصورتی که این متقاضیان به هر دلیلی موفق به انجام ثبت‌نام در روزهای یادشده نشوند، می‌توانند در روز شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ و یکشنبه ۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام نمایند

🔹لازم به ذکر است ثبت‌نام پس از این تاریخ متوقف نخواهد شد و تاریخ جدید برای افرادی که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام نشوند، متعاقباً اعلام می‌شود.

🔹برای ثبت‌نام در اختیار داشتن شماره همراه بنام سرپرست خانوار،کدملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبا بانک مربوط به سرپرست خانوار ضروری است.

🔹بدیهی است، پس از ثبت‌نام کلیه اطلاعات سرپرستان جهت تعیین دهک به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می گردد که در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، یارانه معوقه مطابق با دهک خانوار مربوطه از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به‌حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

🔹معترضین به دهک‌بندی اعلام‌شده و یا قطع یارانه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ کماکان باید از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری نمایند.

🔹بر اساس این فراخوان، افرادی که در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشمول دریافت یارانه قرارگرفته‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد یا مراجعه به درگاه های اعلام‌شده ندارند