توسعه گردشگری باغشهر اسلامیه با پارک خطی

ایجاد پارک خطی از پروژه‌هایی است که می‌تواند با سرمایه‌گذاری شهرداری و جذب سرمایه‌گذار در این زمینه به توسعه بخش گردشگری شهر کمک کند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ایجاد پارک خطی از پروژه‌هایی است که می‌تواند با سرمایه‌گذاری شهرداری و جذب سرمایه‌گذار در این زمینه به توسعه بخش گردشگری شهر کمک کند.
جواد قناعت آب و هوای مطلوب باغشهر اسلامیه را یک ظرفیت مهم خواند و افزود: از این ظرفیت بسیار ارزشمند باید در راستای تقویت گردشگری باغشهر اسلامیه استفاده شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه‌گذاری شهرداری‌ در این زمینه بسیار ضروری است. ازطرفی ورود به این موضوع می‌تواند به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بینجامد.

قناعت با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به شهرداری‌ها به‌ویژه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: کار دولت، تسهیل شرایط است و آنچه حرکت‌های جهشی و توسعه‌ای را رقم می‌زند، جذب سرمایه‌گذار می باشد.

وی تأکید کرد: شهرداری باید برای جذب سرمایه‌گذار برنامه‌ریزی ویژه داشته باشد.به گفته وی، ایجاد پارک خطی از پروژه‌هایی است که می‌تواند با سرمایه‌گذاری شهرداری و جذب سرمایه‌گذار در این زمینه به توسعه بخش گردشگری شهر کمک کند.