ابراهیم رییسی:

توسعه گردشگری، تصویر درستی از ایران ارائه می دهد

ما در کنار گردشگری طبیعی و فرهنگی، گردشگری سلامت نیز داریم؛ ۲۷۷ مرکز درمانی کشور آماده پذیرش گردشگران سلامت است

 ۲۷۷مرکز درمانی کشور آماده پذیرش گردشگران سلامت

دریاوفایی : رئیس جمهور در آئین افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته طی سخنانی تاکید کرد: نحوه برخورد با گردشگران در کشور بسیار اهمیت دارد زیرا، گردشگر باید احساس آرامش داشته باشد.

وی افزود: توسعه گردشگری می‌تواند تصاویر نادرستی که از ایران اسلامی در برخی رسانه‌ها ساخته شده را تغییر داده و به تصاویر صحیح و دقیق تغییر دهد.

رییس جمهور کشورمان اظهار داشت: یکی از سفرا که در ایران دفتر نمایندگی دارد در دیدار سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت که ماموریتم در ایران به اتمام رسیده، تا دیروز سفیر کشورم در ایران بودم، اما از امروز سفیر جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا خواهم بود.

کشورهای منطقه برای درمان، ایران را به اروپا ترجیح می‌دهند

رئیس جمهور همچنین در این آئین اعلام کرد: ما در کنار گردشگری طبیعی و فرهنگی، گردشگری سلامت نیز داریم؛ ۲۷۷ مرکز درمانی کشور آماده پذیرش گردشگران سلامت است.

وی تاکید کرد: بسیاری از کشورهای منطقه برای درمان جمهوری اسلامی ایران را به اروپا ترجیح می‌دهند. آنها درمان در جمهوری اسلامی ایران را ارزان‌تر، سهل‌تر و موثرتر می‌دانند

رییسی گفت: در ایران، علاوه بر تهران، در شهرهای دیگر هم پارک‌های علم و فناوری داریم؛ این پارک‌ها در جمهوری اسلامی ایران برای پژوهشگران و دانشمندان،‌ می‌تواند یکی از جاذبه‌های گردشگری باشد که موجب فعال شدن گردشگری باشد.