بازدید ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در این برنامه ضمن تشکر و قدردانی از اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر، مشارکت کنندگان این رویداد نمایشگاهی و نمایشگاه بین‌المللی اصفهان که در امر برپایی چنین نمایشگاهی همکاری کردند افزود: اتاق بازرگانی اصفهان سال آینده بیش از امروز و با تمام ظرفیت از برپایی چنین نمایشگاهی حمایت خواهد کرد

آزاده سلیمان نژاد : ریاست اتاق بازرگانی اصفهان در بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا با مشارکت کنندگان و فعالان اقتصادی این صنف گفتگو کرد. به گزارش اخبار اصفهان از روابط عمومی نمایشگاه طلا امیر کشانی همچنین از غرفه‌های طراحان و تولید کنندگان جوان این رویداد نمایشگاهی بازدید و آنان را تشویق به ادامه فعالیت و حضور در بازارهای جدید کرد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان پس از بازدید از نمایشگاه طلا در گفتگو با رسانه‌ها گفت: خیلی خوشحالم که از نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان که با کیفیت بسیار خوبی در حال برگزاری است بازدید کردم.
امیر کشانی با توجه به کیفیت برگزاری این رویداد نمایشگاهی افزود: نمایشگاهی که برگزار شده است باعث به نمایش گذاشتن آبروی اصفهان و ایران عزیزمان شده و امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی سایر بخش‌ها دست در ست هم بدهیم و هر سال شاهد رشد چنین نمایشگاهی در کلانشهر اصفهان باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در این برنامه ضمن تشکر و قدردانی از اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر، مشارکت کنندگان این رویداد نمایشگاهی و نمایشگاه بین‌المللی اصفهان که در امر برپایی چنین نمایشگاهی همکاری کردند افزود: اتاق بازرگانی اصفهان سال آینده بیش از امروز و با تمام ظرفیت از برپایی چنین نمایشگاهی حمایت خواهد کرد.