اعتراف سارقان به ۱۹ فقره سرقت

سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پليس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به 15 فقره سرقت احشام و 4 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری ۳ سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و ۴ فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ” مصطفی صادق زاده ”  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت ۳ سارق درارتباط با این سرقت ها شناسایی و  پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف ۴ دستگاه خودرو سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و ۴ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.
سرهنگ صادق زاده در پایان خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.