اصلی ترین هدف پلیس در ایام نوروز پیشگیری از رخداد و حوادث

شهروندان انتظار دارند اين ايام که در تعطيلات و مسافرت هستند ما با آمادگي کاملي به آنها خدمات دهيم و با گزارشات دريافتي، اين آمادگي محرز شده است.

یلدا توکلی: سردار “محمد شرفی” جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در جلسه قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، بیان داشت: ما سال گذشته دو رویداد مهم داشتیم یکی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات که دشمن برای این موضوعات بسیار هزینه کرده بود و هر آنچه داشتند پای کار آورده بودند که خدا را شاکریم مردم پای کار آمدند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و با ایثار و فداکاری همکاران ما در جای جای این کشور پهناور رو سفید از این دو ماموریت مهم بیرون آمدند.

وی افزود: تهدیدادت و حوادث ناگواری هم درسال ۱۴۰۲ داشتیم و همکاران عزیزی را در موضوع دفاع از امنیت این مرز و بوم از دست دادیم مانند حادثه راسک، اما در پایان امینت پایدار در جامعه پابرجا بود و حلاوت نتیجه عملکرد همکاران را در ماموریت های سازمانی احساس کردیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجادر ادامه اظهار داشت: کارنامه پلیس در سال ۱۴۰۲ هر روزش نوروز بود ما بحمدالله در بحث معیشت اقدامات خوبی انجام دادیم و تمام هزینه های بازنشستگان و دیات انجام شد. سبد کالا شارژ و همه بدهکاری به بازار پرداخت شده است، یکی از مولفه های مهم در بحث معیشت مشکل مسکن کارکنان است که با تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در آینده نزدیک شاهد اقدامات خوبی در خصوص تامین مسکن و خودرو کارکنان هستیم و این مهم در اولویت قرار گرفته است.

سردار شرفی با بیان اینکه اصلی ترین هدف پلیس در ایام نوروز پیشگیری از رخداد و حوادث است و تشکیل قرارگاه های نوروزی با سه رویکرد مورد انتظار است، اظهار داشت: شهروندان انتظار دارند این ایام که در تعطیلات و مسافرت هستند ما با آمادگی کاملی به آنها خدمات دهیم و با گزارشات دریافتی، این آمادگی محرز شده است.

سردار “محمد شرفی” افزود: در زمانی که تخلف و جرمی صورت می پذیرد پلیس باید سریعا در صحنه باشد و پیشگیری کند تا شهروندان احساس امنیت کنند و سومین کارکرد این قرارگاه، مقابله با حوادث غیر مترقبه، بلای طبیعی نظیر سیل و زلزله است که با تشکیل تیم های واکنش سریع، همکاران در محل حادثه حاضر شوند و نگذارند آسیب بیشتری به مردم وارد شود.