اصفهان، پایتخت ورزشی کشور است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:: تلاش‌های انجام شده در رشته‌های گوناگون ورزشی منجر به کسب نتایج افتخار آفرینی شده تا اکنون به جرات بگوییم اصفهان پایتخت ورزش کشور است. جواد محمدی، در مراسم بدرقه ورزشکاران استان اصفهان به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که با حضور جمعی از ورزشکاران و […]

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:: تلاش‌های انجام شده در رشته‌های گوناگون ورزشی منجر به کسب نتایج افتخار آفرینی شده تا اکنون به جرات بگوییم اصفهان پایتخت ورزش کشور است.

جواد محمدی، در مراسم بدرقه ورزشکاران استان اصفهان به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که با حضور جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در ورزشگاه ملک‌شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بعد از دوسال و شرایط سخت کرونایی که باعث به تعویق افتادن تمام فعالیت‌های ورزشی شد، جان سخت‌تر از این بودیم که با کرونا از پا در بیاییم و اکنون با تلاش و همت ورزشکاران، مربیان و مسئولان کلید سومین دوره المپیاد در کشور زده می‌شود.

وی افزود: نتیجه هر فعالیتی که در ورزش می‌شود، باید جایی ظاهر شود و چه جایی با ارزش‌تر از المپیاد استعدادهای برتر ورزشی که در مقطع ریشه و پایه ورزش کشور برگزار می‌شود.

محمدی تاکید کرد: تلاش‌های انجام شده در رشته‌های گوناگون ورزشی منجر به کسب نتایج افتخارآفرین شده تا اکنون به جرات بگوییم اصفهان پایتخت ورزش کشور است و با همت ورزشکاران و پیشکسوتان همیشه پرچم‌دار بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان از میزبانی اصفهان در رشته‌های هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، جودو دختران و بوکس پسران خبر داد و گفت: المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در ۲۱ رشته ورزشی برگزار می‌شود و اصفهان بعد از تهران بیشترین میزبانی را دارد که امیدوارم مثل همیشه میزبانان خوبی باشیم.

وی ادامه داد: معتقدیم به یاری خدا و با همت ورزشکاران و همراه با تمام تلاش‌هایی که انجام می‌شود، مجدداً شاهد افتخار آفرینی دختران و پسران خواهیم بود. همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همت ورزشکاران، تیم‌های اعزامی نیز مدال‌های خوش‌رنگی را کسب خواهند کرد.

محمدی با اشاره به درگذشت احمد طباییان، پیشکسوت بسکتبالی کشور که سابقه دو ساله سکان‌داری اداره کل ورزش استان را در کارنامه داشت، افزود: متاسفانه دیشب استاد گرامی طباییان به ملکوت اعلی پیوست. ایشان در هر زمینه به پیشرفت استان کمک کرد و امیدوارم دعای خیرشان بدرقه ورزشکاران‌مان باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: با تک تک مقام‌هایی که کسب می‌شود، شور و نشاط در جامعه ورزشی اصفهان ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در ۲۱ رشته ورزشی و ۱۹ رشته المپیکی دختران و پسران از ۲۶ شهریور تا ۲۶ مهر برگزار خواهد شد که اصفهان در رشته‌های هندبال، بسکتبال تنیس روی میز جودو دختران بوکس پسران میزبان است.