اجرای طرح آرامش در ” اصفهان “

در راستاي تداوم طرح کنترل و کاهش آسيب هاي اجتماعي و با هدف پيشگيري از گسترش کانون هاي جرم، طرح جمع آوري معتادان متجاهر به مدت 48 ساعت در سطح شهرستان اصفهان به مرحله اجراء گذاشته شد.

یلدا توکلی: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری ۳۵ معتاد متجاهر در راستای اجرای هدفمند طرح آرامش خبر داد .
سرهنگ ” حسین بساطی “ بیان داشت : در راستای تداوم طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و با هدف پیشگیری از گسترش کانون های جرم، طرح جمع آوری معتادان متجاهر به مدت ۴۸ ساعت در سطح شهرستان اصفهان به مرحله اجراء گذاشته شد.
وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل های مورد نظر از پیش شناسایی شده اعزام و در عملیات هایی جداگانه ۳۵ معتاد متجاهر را جمع آوری که جهت سیر مراحل درمانی به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطع و قانونی با مخلانت نظم و امنیت عمومی عملیاتی خواهد شد و همچنین از شهروندان می خواهیم نسبت به محیط اطراف خود هوشیار بوده و هرگونه موراد مشکوک را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.