آغاز نهضتِ روکش آسفالت در خمینی شهر

فرماندار شهرستان خمینی شهر از آغاز نهضت روکش آسفالت بلوارهای شهر خمینی شهر خبر داد و گفت: نهضت روکش آسفالت خمینی شهر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان آغاز شد.

علیرضا بصیری، امروز (چهارشنبه- ۲۱ خرداد ماه) در بازدید از پروژه های عمرانی سطح شهر خمینی شهر، اظهار کرد: با همت مردم و تلاش شهرداری، خیابان های شهر که آسفالت آن فرسوده شده است دوباره آسفالت می شود.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی در همه محلات به صورت متوازن انجام می گیرد، اظهار کرد: وقتی از محلات شهر عبور می کنیم شاهدیم که روز به روز اتفاقات جدیدی در شهر در حال وقوع است. با آزادسازی های گسترده و فعالیت های عمرانی که در سطح شهر انجام شده به زودی شاهد پیشرفت و توسعه در محلات شهر خواهیم بود.

فرماندار شهرستان خمینی شهر به توسعه فضای سبز خمینی شهر در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: رشد و توسعه فضای سبز شهری علاوه بر زیبایی مبلمان شهری رضایت شهروندان و کسانی که به این شهر سفر می کنند را نیز در پی دارد.

شهردار خمینی شهر نیز در این بازدید نوید تحولی بزرگ را در آسفالت شهر داد و افزود: آسفالت بلوارهای شهر از چهار راه دولت کلید خورد و امروز خمینی شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

علی اصغر حاج حیدری در مورد طرح روکش آسفالت معابر شهری، گفت: ۱۴ بلوار و خیابان با هزینه ای بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان برنامه ریزی شده که روکش آسفالت شود.

وی کل شهر را مشمول این طرح دانست و گفت: این قول را می دهیم که ظرف چند ماه آینده روکش آسفالت عمده بلوارها و خیابان های اصلی شهر ترمیم شود. این نهضت از آسفالت خیابان مدافعان حرم و چهار راه دولت آغاز شده است.