۷۸ خودرو، موتور و دوچرخه به ناوگان نظارت ترافیکی اصفهان افزوده می شود

آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: به همت شهرداری اصفهان با هزینه ای بیش از ۳۸ میلیارد ریال مجموعا ۷۸ خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه پلیس به ناوگان نظارت ترافیکی شهر اصفهان افزوده می شود. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای […]

آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: به همت شهرداری اصفهان با هزینه ای بیش از ۳۸ میلیارد ریال مجموعا ۷۸ خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه پلیس به ناوگان نظارت ترافیکی شهر اصفهان افزوده می شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مسعود بنده خدا با اشاره به بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چند طرح در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» اظهار کرد: تجهیز ناوگان جدید خودرویی و موتوری پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان به همت شهرداری اصفهان با بهره برداری از ۱۶ دستگاه خودرو ۲۰۷ با هزینه ای بالغ  بر ۲۴ میلیارد ریال از جمله این پروژه هاست.

وی ادامه داد: با هدف تسریع در انجام ماموریت های میدانی، نظارتی و تامین سلامت آمد و شد حمل و نقل درون شهری، ۲۲ دستگاه موتورسیکلت نیز با هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به ناوگان نظارتی کلانشهر اصفهان افزوده می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: این اقدام با هدف سرعت بخشی به کنترل آمد و شد در معابر شهری، کاهش زمان رسیدگی به مشکلات و تخلفات رانندگی و سهولت دسترسی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه همچنین فردا ۴۰ دستگاه دوچرخه پلیس با هزینه ای بالغ  بر ۲ میلیارد ریال به منظور نظارت میدانی و اعمال قانون پلیس با بهره گیری از ظرفیت های حمل و نقل پاک بهره برداری می شود، گفت: مجموع این اقدامات با هزینه ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال اجرایی شده است.

*تجهیز ۵ خودرو ون برای افراد دارای معلولیت

بنده خدا تصریح کرد: خرید ۵ خودرو ون برای تجهیز و استفاده برای حمل و نقل افراد دارای معلولیت با هزینه ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال نیز در دستور کار بود که اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه این ون ها بنزینی و از نوع وانا ایران خودرو دیزل است، گفت: این خودروها مجهز به بالابر برقی است و امکان جابجایی همزمان سه ویلچر سوار، استقرار یک نفر همراه معلول و سقف بلند و تهویه مطبوع دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: فردا همچنین شاهد آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال خواهیم بود.

وی مساحت این پروژه را ۵۷۰۰ مترمربع اعلام کرد.

/