۶ ماه فعالیت در بیمارستان الزهرا  جریمه تولید کننده غیر استاندارد علاوه بر جزای نقدی

آزاده سلیمان نژاد:محمود فرمانی در حاشیه برگزاری کمیته حقوقی اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: کارشناسان این اداره کل  در بازدید از یک شرکت تولیدی بدون مجوز ،موفق به کشف مقادیر قابل توجهی فیلتر هوای بی کیفیت  خودرو  شدند. بر همین اساس  واحد حقوقی علاوه بر پلمب خط تولید و توقیف محصولات غیر استاندارد، پرونده […]

آزاده سلیمان نژاد:محمود فرمانی در حاشیه برگزاری کمیته حقوقی اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: کارشناسان این اداره کل  در بازدید از یک شرکت تولیدی بدون مجوز ،موفق به کشف مقادیر قابل توجهی فیلتر هوای بی کیفیت  خودرو  شدند. بر همین اساس  واحد حقوقی علاوه بر پلمب خط تولید و توقیف محصولات غیر استاندارد، پرونده متخلف را به مراجع قضایی ارجاع داد .
به گزارش نسل فردا از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان  مدیر کل استاندارد اصفهان  با اعلام این خبر افزود: قاضی این پرونده ضمن مجازات نقدی مدیر عامل واحد متخلف، وی را به ۶ ماه خدمت در بیمارستان الزهراءکه بیماران کرونایی در آن بستری هستند محکوم نمود.
دبیر شورای استاندارد استان  در ادامه گفت:
این اداره کل در صیانت از حقوق مصرف کننده مصمم است وبا کسانی که اعتماد عمومی را نسبت به  نشان استاندارد خدشه دار میکنند برخورد قانونی انجام خواهد داد.
محمود فرمانی به مجازات یک تولید کننده مصنوعات گرانبها اشاره کرد و گفت : بعلت عرضه طلای با عیار پائین در بازار، دادگاه، مدیر واحد را به یک سال حبس قطعی ، پنجاه میلیون تومان جریمه نقدی و دوسال ممنوعیت در رسته شغلی تولید طلا محکوم نمود.
مدیر کل استاندارد استان اصفهان در پایان از مردم خواست تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه تولید و یا عرضه محصولات غیر استاندارد و بی کیفیت موارد را طی تماس با شماره تلفن ۱۵۱۷ به واحد حقوقی این اداره کل اطلاع دهند.