۱۳ طرح روستایی همزمان با هفته دولت در مهاباد اردستان بهره‌برداری شد

۱۳ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتبار افزون بر پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان روز یکشنبه همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) در هفت روستای بخش مهاباد از توابع اردستان به بهره‌برداری رسید. فرماندار اردستان با اشاره به افتتاح طرح زیرسازی، آسفالت و تعمیر ترانشه روستای حسین آباد به مساحت۱۲ هزار […]

۱۳ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتبار افزون بر پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان روز یکشنبه همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) در هفت روستای بخش مهاباد از توابع اردستان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار اردستان با اشاره به افتتاح طرح زیرسازی، آسفالت و تعمیر ترانشه روستای حسین آباد به مساحت۱۲ هزار مترمربع با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیون تومان گفت: طرح آسفالت روستای دشت آزادگان به مساحت چهار هزار و ۱۰۰ مترمربع نیز با اعتبار افزون بر ۳۹۰ میلیون تومان بهره‌برداری شد.
حمید رضا تاملی به اجرای طرح سامانه آبیاری نوین تلفیقی کم‌فشار- تیپ با هدف صرفه جویی در مصرف آب در۹۵هکتار از مزرعه‌های روستای سیدآباد با هزینه ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: از این مقدار اعتبار، ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از سوی دولت و ۶۰۰ میلیون تومان با خودیاری اهالی تأمین شده و با بهره‌برداری از آن ۲۰۰ خانوار از مزایای این طرح برخوردار شده‌اند.
وی با اشاره به اجرای طرح روشنایی خیابان پیامبر اعظم (ع) روستای خوش آباد و اصلاح ورودی این روستا با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان ادامه داد: اجرای آسفالت، ترمیم شبکه و ساخت بوستان کودک روستای حسن‌آباد نیز با اعتبار افزون بر ۷۱۵ میلیون تومان صورت گرفته است.
فرماندار اردستان به بهره‌برداری از بوستان کودک روستای شیرازان با اعتبار افزون بر ۳۴ میلیون تومان اشاره و اضافه کرد: اجرای ۱۲۵۰ مترمربع آسفالت، دیوار ساحلی به طول ۱۵۰ متر، ۵۰۰ متر مربع سنگ فرش و لوله‌کشی آب شهرک جدید روستای کچوسنگ نیز با اعتبار بیش از ۲۶۱ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: هزینه اجرای این طرح‌ها از محل منابع مناطق محروم، اعتبارهای دولتی، بخشداری و دهیاری‌ها و خودیاری اهالی تامین
شده است.