۸۰۱ خانوار اصفهانی زمین ویلایی دریافت کردند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : تا کنون در طرح جوانی جمعیت به ۸۰۱ خانوار اصفهانی، زمین ویلایی (تک واحدی) واگذار شده است .

به گزارش خبرگزاری مهر ، علیرضا قاری قرآن در خصوص وضعیت طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: مطابق با آئین نامه ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.
وی افزود: براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در سطح استان اصفهان خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۱۰ هزار و ۱۰۰ متقاضی برای بهره مندی از این طرح اقدام به ثبت نام کردند.
وی گفت: با بررسی‌های به‌عمل آمده در حال حاضر افزون بر هشت هزار و ۸۰۰ متقاضی حائز شرایط شناخته شده اند و تا کنون به ۸۰۱ خانوار واجد شرایط، زمین ویلایی (تک واحدی) واگذار شده است.
رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در شهر جدید بهارستان نیز تاکنون یک‌هزار و هفت متقاضی برای طرح جوانی جمعیت در سامانه مربوطه ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۹۳ خانوار تا کنون حائز شرایط هستند.
وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار داشت: در مجموع بیش از ۴۴ هزار و ۵۰۰ نفر برای این طرح در سطح استان اقدام به ثبت نام کردند که با پایش و بررسی‌های به عمل آمده تا کنون افزون بر ۱۵۴ هزار و ۹۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند.
قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تلاش‌های به عمل آمده در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان زمین برای ساخت بیش از ۱۷ هزار و ۲۰۰ واحد ویلایی (تک واحدی) و افزون بر ۲۲ هزار و ۲۰۰ واحد گروهی تأمین و واگذار شده است.