۷ هزار و ۳۵۰ اصفهانی در شب‌های قدر حامی یتیمان اصفهان شدند

مردم استان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و پایگاه‌های مستقر در سطح استان، با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ و همچنین با ورود به درگاه الکترونیکی ekram.emdad.ir در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کنند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از جذب ۷ هزار و ۳۵۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین در شب‌های قدر خبر داد.
علی اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به رشد ۲ درصدی مشارکت خیران برای اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان اصفهان اظهار کرد: در شب‌های قدر امسال ۱۸۵ پایگاه امداد به منظور جذب مشارکت خیران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین فعال بوده است.

وی گفت: با وجود استقبال خوب خیران از این طرح، اما همچنان ۴ هزار فرزند ایتام و محسنین استان از سرانه‌ی ماهیانه کمتر از ۱۰۰ هزار تومان کمک مالی بهره‌مند هستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان ۵ هزار و ۶۲۴ یتیم کمتر از ۱۸ سال و ۲۶ هزار و ۳۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: مردم استان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و پایگاه‌های مستقر در سطح استان، با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ و همچنین با ورود به درگاه الکترونیکی ekram.emdad.ir در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کنند.