۷۳۹۰ نفر زائر از اصفهان به مدینه اعزام می‌شوند

در مجموع از استان‌های اصفهان و شهرکرد ۵۱ کاروان از استان اصفهان برای این مراسم اعزام خواهد شد. از این تعداد سه کاروان متعلق به حجاج استان چهار محال و بختیاری و یک کاروان نیز متعلق به حجاج کاشان است

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: هفت هزار و ۳۹۰ زائر از استان اصفهان به مدینه اعزام خواهند شد. حجت‌الاسلام حسین اژدری با اشاره به اعزام حجاج بیت الله الحرام از استان اصفهان اظهار داشت: در مجموع از استان‌های اصفهان و شهرکرد ۵۱ کاروان از استان اصفهان برای این مراسم اعزام خواهد شد. وی تصریح کرد: از این تعداد سه کاروان متعلق به حجاج استان چهار محال و بختیاری و یک کاروان نیز متعلق به حجاج کاشان است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه اولین کاروان از استان اصفهان صبح فردا ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه اعزام خواهد شد، افزود: از این رو مراسم بدرقه برای کاروان دوم و در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دعوت از امام جمعه اصفهان، استاندار اصفهان و دیگر مسئولان استان برای بدرقه حجاج نیز گفت: کاروان دوم حجاج استان اصفهان نیز ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه فرودگاه شهید بهشتی را به مقصد مدینه منوره ترک خواهند کرد.

حجت‌الاسلام اژدری به حضور خادمان حرم مطهر رضوی در مراسم بدرقه زائران خانه خدا از استان اصفهان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در این مراسم زائران زیر پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) و پرچم مطهر امام حسین (ع) بدرقه خواهند شد.

وی تعداد حجاج اعزامی از استان اصفهان را نیز هفت هزار و ۳۹۰ نفر اعلام کرد و گفت: کم سن‌ترین زائر هفت ساله و مسن‌ترین زائر نیز ۹۶ سال سن دارد.