۶ هزار و ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان خودکفا شدند

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال زمینه اشتغال ۶ هزار و ۲۸۶ نفر در استان فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد رضایی با تاکید براینکه مراکز کاریابی درفراهم کردن بسترهای اشتغال مددجویان با این نهاد همکاری دارند، اظهار کرد: علاوه بر طرح‌های اشتغال که با مشاوره، آموزش و پرداخت تسهیلات اجرا شده، در این مدت ۲۹۲ مددجو نیز که توانایی فعالیت در شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را دارند با معرفی مراکز کاریابی مشغول به کار شده اند.
وی افزود: همچنین هزار و ۹۵۸ نفر از خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان ۵ دهک پایین درآمدی جامعه در این مدت در دوره‌های آموزش مهارتی در زمینه‌های مختلف شرکت کرده اند.
معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید بر ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان در جذب نیروی کار از میان مددجویان، گفت: با استقبال کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان از این طرح، اشتغال و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت مسیری روبه رشد داشته است.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با پرداخت ۷۰۰ میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان تسهیلات به مدد جویان تحت پوشش این نهاد، زمینه اشتغال ۶ هزار و ۲۸۶ نفر در استان فراهم شده است.