۶۴۳ قطعه زمین رایگان به متقاضیان واجدِ شرایط در اصفهان واگذار شد

بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان گفت: ۶۴۳ قطعه زمین رایگان به متقاضیان حائز شرایط «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و افراد دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال در استان واگذار شد.به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی روز یکشنبه به نقل از علیرضا قاری‌ قرآن افزود: این زمین‌ها در شهرستان‌ها و شهرهای شهرضا، نایین، کاشان، نطنز، ورزنه، تودشک، کوهپایه و محمدآباد اعطاء شد. وی ادامه داد: مراسم قُرعه‌کشی اختصاص زمین به متقاضیان دارای شرایط در تعدادی از شهرستان‌های استان از سیزدهم دی‌ تا پنجم بهمن ماه سالجاری، حدفاصل میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) تا میلاد فرخنده حضرت علی(ع) برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان اظهار داشت: در مجموع در این ایام ۶۴۳ قطعه زمین به متقاضیان اعطاء شد که شامل ۵۶۶ پلاک زمین ویژه متقاضیان دارای شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۷۷ پلاک به متقاضیان دارای شرایط قانون چهار فرزند زیر ۲۰ سال است.وی خاطرنشان کرد: زمین‌های مورد نیاز برای تأمین مسکن تعدادی از متقاضیان حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال موضوع‌ بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به آنان اختصاص یافته است.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: طبق آیین‌نامه «ماده چهار» قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشد، در صورت واجد شرایط بودن، زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.
وی بیان کرد: بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.