۶۰ هزار بسته نان رایگان به همت مردم در استان اصفهان توزیع می شود

برنامه ای نیز امسال برای کودکان در کنار نانوایی های مجری این طرح اجرا می شود، و هدیه و یا شیرینی به کودکان اهدا خواهد شد.

یلدا توکلی: همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) ۶۰ هزار بسته نان رایگان به همت مردم در استان اصفهان توزیع می شود.

حجت الاسلام «مهدی نیلی پور» مدیر بنیاد مهدویت استان اصفهانگفت:به طرح توزیع نان رایگان به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه در قالب پویش مردمی شکل گرفته و در حال حاضر فراگیر شده است.

مدیر بنیاد مهدویت استان اصفهان افزود: این جریان مردمی با مشارکت عمومی و همکاری نانوایان توام است که امسال توزیع بیش از ۶۰ هزار بسته نان رایگان مورد هدف قرار گرفته که در مناطق مختلف اجرا می شود.

وی ادامه داد: توزیع نان به نیازمندان و عموم مردم خصوصا در مناطق محروم هدف گذاری شده و افراد علاقه مند می توانند در این امر خیر به اندازه وسع و توانایی مالی خود مشارکت کنند.

مدیر بنیاد مهدویت استان اصفهان با بیان اینکه هزار نانوایی در این پویش همکاری دارند، تصریح کرد: میزان پخت نان بر اساس کمک های مردمی در هر واحد صنفی متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: در نانوایی ها مجری این طرح پرچم کریم اهل البیت(ع) نصب و چراغانی انجام می شود.

حجت الاسلام نیلی پور با بیان اینکه برنامه ای نیز امسال برای کودکان در کنار نانوایی های مجری این طرح اجرا می شود، گفت: هدیه و یا شیرینی به کودکان اهدا خواهد شد.

وی این اقدام را فرصتی برای تمرین خیرخواهی و کمک به نیازمندان دانست و یادآورشد: سیره امام حسن مجتبی(ع) و همه ائمه باید در زندگی ها جاری شود که برای این کار فرهنگ سازی باید صورت پذیرد.