۵ هزار یتیم در اصفهان نیازمند حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: از میان ۲۵ هزار فرزند یتیم نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این استان، پنج هزار نفر حامی ندارند. کریم زارع در برنامه یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان افزود: ۹۳ هزار نفر خیر تحت عنوان حامی بچه‌های یتیم با کمیته امداد همکاری می‌کنند که برخی از این […]

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: از میان ۲۵ هزار فرزند یتیم نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این استان، پنج هزار نفر حامی ندارند.

کریم زارع در برنامه یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان افزود: ۹۳ هزار نفر خیر تحت عنوان حامی بچه‌های یتیم با کمیته امداد همکاری می‌کنند که برخی از این فرزندان چند حامی دارند.

وی بیان کرد: با توجه به هزینه‌های بالای حمایتی و میزان سهم پرداخت متفاوت خیرین، یک یتیم ممکن است چند حامی داشته باشد و پنج هزار نفر هم از این فرصت حمایتی بی بهره هستند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان به دنبال جذب حامی از بین مردم این استان هستیم تا در حد وسع خود از کودکان و نوجوانان بدون سرپرست حمایت کنند.

وی با اشاره به حمایت از خانواده زندانیان توسط کمیته امداد گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده زندانیان تحت پوشش کمیته امداد هستند که سال گذشته ۹۱ جهیزیه برای دختران آنان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال تهیه شد.

به گفته زارع، پارسال ۱۸۰ فرصت شغلی ایجاد و ۸۰ میلیارد ریالی برای خانواده زندانیان هزینه شد. در زمان حاضر در استان اصفهان بیش از ۱۲۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام هستند.