۲ حادثه آتش سوزی در کلانشهر اصفهان مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان از وقوع ۲ حادثه آتش سوزی در یک انبار ضایعات مواد پلاستیکی و یک مغازه خرازی در بازار این کلانشهر خبر داد و گفت: این حوادث با حضور ماموران آتش نشانی مهار شد. فرهاد کاوه آهنگران، افزود: یک حادثه حریق در انبار ضایعات مواد پلاستیکی و لاستیک در خیابان بعثت […]

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان از وقوع ۲ حادثه آتش سوزی در یک انبار ضایعات مواد پلاستیکی و یک مغازه خرازی در بازار این کلانشهر خبر داد و گفت: این حوادث با حضور ماموران آتش نشانی مهار شد. فرهاد کاوه آهنگران، افزود: یک حادثه حریق در انبار ضایعات مواد پلاستیکی و لاستیک در خیابان بعثت روبه‌روی خیابان گلستان در شمال کلانشهر اصفهان گزارش شد که آتش سوزی گسترده‌ای بود.

وی با بیان اینکه در این انبار ضایعات لاستیک و پلاستیک به مواد اولیه تبدیل می‌شد، اظهار داشت: بیشتر ایستگاه‌های آتش نشانی اصفهان در عملیات مهار این انبار شرکت داشتند و با وجود مهار آتش در لحظه‌های اولیه، ماموران هنوز در حال پاکسازی محل هستند زیرا خاموش کردن آتش در مواد پلاستیکی نیاز به زمان بیشتری دارد.

به گفته وی، ۲۲ ایستگاه آتش نشانی اصفهان در عملیات مهار این آتش سوزی که نیاز به آب زیادی نیاز داشت، شرکت داشتند.

کاوه آهنگران با بیان اینکه گزارشی از وجود مصدومان در این حادثه دریافت نشده است، اضافه کرد: دلیل وقوع این حادثه در دست بررسی است.

وی به حادثه دیگری نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه مربوط به وقوع حریق در یک مغازه خرازی در بازار کوچه هارونیه در مرکز شهر بود که هفت ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان با اشاره به اینکه این آتش سوزی در لحظه‌های اولیه مهار شد و گسترش پیدا نکرد، افزود: در این بازار، انبارهای پوشاک و پتوی زیادی وجود دارد و اگر حریق گسترش می‌یافت آتش سوزی سنگینی بوقوع می‌پیوست اما از آن جلوگیری شد.