۲ تیم امدادی از اصفهان عازم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان شدند

اصفهان – ایرنا – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اعزام ۲ تیم امدادی از موسسه امداد و نجات منجی و بسیج جامعه پزشکی این استان به همراه تجهیزات بهداشتی و خوراکی به بخش “بنت” شهرستان نیک‌شهر از توابع سیستان و بلوچستان خبر داد.  بارندگی‌های سیل آسا از ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و […]

اصفهان – ایرنا – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اعزام ۲ تیم امدادی از موسسه امداد و نجات منجی و بسیج جامعه پزشکی این استان به همراه تجهیزات بهداشتی و خوراکی به بخش “بنت” شهرستان نیک‌شهر از توابع سیستان و بلوچستان خبر داد.

 بارندگی‌های سیل آسا از ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان به‌ویژه در نیمه جنوبی موجب بروز سیل و قطع شدن راه ارتباطی بسیاری از روستاهای این استان شده است.

منصور شیشه‌فروش عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ۲ تیم شامل ۱۶ پزشک، پرستار، روانشناس، پشتیبان و روحانی به همراه ۲ دستگاه کامیون اقلام غذایی و بهداشتی  و یک تُن داروهای موردنیاز  به مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در سومین مرحله کمک‌رسانی استان به مردم سیل‌زده، پنج دستگاه تانکر آب، یک دستگاه کامیون کمپرسی به همراه تیم امداد و نجات سیل شهرداری اصفهان نیز به آن مناطق ارسال شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، ارسال پنج هزار تخته پتو، ۲ دستگاه کامیون حامل مواد غذایی و پوشاک از طریق جامعه ورزشی استان و ۲ دستگاه تانکر تخلیه آب از سوی شرکت آب و فاضلاب استان را از دیگر کمک‌های مردمی گسیل شده به مناطق سیل‌زده جنوب شرقی کشور برشمرد.

وی یادآور شد: مردم استان اصفهان می‌توانند کمک‌های نقدی را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵۴*۱۱۲* یا از طریق شماره حساب ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ هلال احمر سیستان نزد بانک ملت شعبه امام علی(ع) به نام سیل‌زدگان پرداخت کنند.

 مردم همچنین می‌توانند کمک‌های غیرنقدی شامل پوشاک و پتوی نو، اقلام غذایی تاریخ‌دار و کنسرو شده، لوازم شوینده، گرمایشی و بهداشتی و آب معدنی را به شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان تحویل دهند.