۱۱ کیلومتر از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان سال آینده به بهره برداری می‌رسد

این پروژه در مجموع ۸۰ کیلومتر مسافت دارد و شهرهای اصفهان، دولت آباد، شهر ابریشم، دُرچه و خمینی شهر را شامل می‌شود و قسمتی دیگر از آن نیز در محدوده‌های غیر شهری است

عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عملیات عمرانی ۱۱ کیلومتر از رینگ چهارم ترافیکی (حلقه حفاظتی) این خطه در حال تکمیل است و سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

علی صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ۲۰ کیلومتر از رینگ چهارم ترافیکی این خطه در محدوده شهری اصفهان است و بخشی نیز در حریم شهر قرار دارد که عملیات عمرانی آن در بخش‌های مختلف به خوبی پیش می‌رود. وی اضافه کرد: از کیلومتر صفر تا هشت این رینگ، یعنی از تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی تا پل آفتاب در بزرگراه اردستانی دارای هفت پل است که بخش قابل توجهی از عملیات عمرانی آن انجام شده است. صالحی ادامه داد: آسفالت ریزی مسافت بین کیلومتر ۲.۵ تا هشت پروژه نیز انجام شده است و بزودی قابلیت بهره برداری خواهد داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: سه کیلومتر از پروژه مورد اشاره در محدوده شهرداری منطقه ۶ اصفهان حدفاصل اَشکاوند تا بزرگراه شهید دستجردی قرار دارد که عملیات تعریض آن کلنگ زنی شد و بهار سال آینده آماده خواهد بود.

صالحی یادآور شد: این پروژه در مجموع ۸۰ کیلومتر مسافت دارد و شهرهای اصفهان، دولت آباد، شهر ابریشم، دُرچه و خمینی شهر را شامل می‌شود و قسمتی دیگر از آن نیز در محدوده‌های غیر شهری است. وی با بیان اینکه تاکنون برای پروژه مذکور حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: توسعه حمل و نقل عمومی اصفهان از طرح‌های با اهمیت به شمار می رود تا جایی که بودجه مربوط به آن را نسبت به سال قبل ۲ برابر افزایش داده ایم.