۱۰ هزار تبلت برای دانش آموزان اصفهانی تهیه می کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش استان: ایسنا/اصفهان مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با کمک اتاق بازرگانی، ۱۰ هزار تبلت برای دانش آموزانی که توانایی تهیه وسایل کمک آموزشی ندارند خریداری می کنیم. محمد اعتدادی، امروز (سه شنبه _ ۶ آبان) در جلسه شورای اسلامی استان اصفهان، اظهار کرد: هیچ دستگاه دیگری به اندازه آموزش […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

ایسنا/اصفهان مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با کمک اتاق بازرگانی، ۱۰ هزار تبلت برای دانش آموزانی که توانایی تهیه وسایل کمک آموزشی ندارند خریداری می کنیم.

محمد اعتدادی، امروز (سه شنبه _ ۶ آبان) در جلسه شورای اسلامی استان اصفهان، اظهار کرد: هیچ دستگاه دیگری به اندازه آموزش و پرورش نیاز به مشارکت و همکاری شوراها ندارد. سیاست ما در استان این گونه ترسیم شده و باید همکاری زیادی با شوراها داشته باشیم.

وی افزود: امروز کار کردن در آموزش و پرورش با مشکلات کرونا کار آسانی نیست و معلمان کار دشوارتری برای تدریس دارند هر چند که اعتقاد داریم فضای مجازی جای کلاس درس را نمی گیرد چرا که کارکرد کلاس حضوری از نظر تربیتی بسیار اهمیت دارد.

اعتدادی با بیان اینکه از اسفند سال گذشته اقدامات زیادی کردیم، گفت: در استان اپلیکیشن شاد را راه اندازی کردیم که کارکردهای زیادی دارد و این یک دستاورد ملی است. البته این شبکه ایراداتی هم دارد و پهنای اینترنت از ساعت ۱۱ صبح با مشکل مواجه می شود اما سالم ترین شبکه برای دانش آموزان است.

به گزارش ایسنا، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: امروز شهرستانی داریم که ۱۰۰ درصد دانش آموزان از اپلیکیشن شاد استفاده می کنند و در کل استان ۶۰ درصد دانش آموزان از این شبکه استفاده می کنند.

وی گفت: وقتی آموزش حضوری می شود دارای خطراتی از نظر کرونا است و ستاد ملی تصمیم بر آموزش غیر حضوری گرفت و البته نرفتن بچه ها  به مدرسه هم دارای خطراتی است و سلامت روان دانش آموزان را به خطر می اندازد که حتی سبب ترک تحصیل دانش آموزان زیادی شده است.

اعتدادی یادآور شد: بسیاری از دانش آموزان امکان خرید تبلت را ندارند و امیدواریم هر چه زودتر شرایط عادی شود. آموزش در فضای مجازی را آموزش تلقی نمی کنیم و در واقع آموزش در بحران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: مقرر شد شهرداری تعدادی تبلت برای شهر اصفهان خریداری کند و ما نقطه به نقطه استان را از این نظر رصد کردیم و امروز دانش آموزان اطلس دسترسی به مسائل آموزشی خود دارند.

وی افزود: ۱۰ هزار تبلت را با کمک اتاق بازرگانی برای دانش آموزانی که توانایی تهیه وسایل کمک آموزشی ندارند تهیه می کنیم که کارهای مقدماتی آن شده است. شرکای آموزش و پرورش را زیاد کرده ایم تا بهتر بتوانیم کمک بگیریم.

اعتدادی اظهار کرد: در خصوص تعویض شیرهای معمولی مدارس با شیرهای پدالی که جز مصوبه آموزش و پرورش بود اتاق بازرگانی کمک های خوبی کرده است.