یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال صرف تملک و اجرای پروژه سالن گلستان شهدا شد

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال صرف تملک و اجرای پروژه گلستان شهدا شد که شامل ۸۵۰ میلیارد ریال هزینه آزادسازی و ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه اجرای طرح است. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدرضا برکت با اشاره به بهره برداری از سالن گلستان شهدای اصفهان […]

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال صرف تملک و اجرای پروژه گلستان شهدا شد که شامل ۸۵۰ میلیارد ریال هزینه آزادسازی و ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه اجرای طرح است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدرضا برکت با اشاره به بهره برداری از سالن گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم با تلاش همکاران به آرزوی چند دهه ای ساله مردم شهید پرور اصفهان پایان دهیم و شاهد افتتاح یکی از پروژه های شاخص شهری هستیم. این کار گوشه ای از ادای دین ما به خانواده شهدا خواهد بود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان برای آزادسازی زمین های مورد نیاز برای احداث سالن گلستان شهدا هزینه شده است، گفت: انجام پروژه به خصوص در حوزه آزادسازی بسیار دشوار بود اما در نهایت این طرح با افتخار مورد بهره برداری قرار می گیرد و تقدیم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران می شود.

برکت با اشاره به اینکه متراژ سالن گلستان شهدا، سه هزار و ۹۰۰ مترمربع، رواق ها یک هزار و ۲۰۰مترمربع، لابی شمالی ۲۵۰ مترمربع، لابی جنوبی ۳۱۰ مترمربع و تاسیسات ۴۱۰ مترمربع است، اظهار کرد: پارکینگ سرپوشیده مجاور گلستان شهدا با ظرفیت ۱۵۰ خودرو نیز دارای سه هزار و ۲۰۰ مترمربع فضاست.

وی ادامه داد: پارکینگ روباز و محوطه پروژه نیز مجموعا در هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع فضا ساخته شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان هزینه اجرای طرح شامل سالن و محوطه، تاسیسات، سرویس بهداشتی، اتاق برق و پارکینگ روباز را ۴۵۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در مجموع برای آزادسازی و اجرای پروژه سالن اصلی و پارکینگ گلستان شهدا یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.