امام جمعه اصفهان: 

گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود

باید با آیه‌های قرآن زندگی کنیم و آیات کاربردی را به خوبی بشناسیم و استفاده کنیم.

گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود، باید با آیه‌های قرآن زندگی کرده و آیات کاربردی را به خوبی بشناسیم و استفاده کنیم.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان صبح امروز آئین تجلیل از خادمان قرآن که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه قرآنی صورت گرفته در ایام ماه مبارک رمضان در اصفهان اظهار کرد: قرائت قرآن از اهمیت بالایی برخوردار است و این روند باید در جامعه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرآن نور خانه است، ادامه داد: وقتی در خانه قرآن قرائت می‌شود، فرزندان قرآنی تربیت می‌شوند و باغ ویلایی نمی‌شوند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نور قرآن بهترین نوع تربیت برای فرزندان است، افزود: برخی تنها یک فرزند دارند و بر این باورند که تربیت فرزندان سخت است و این در حالی است که اگر خانواده‌ها با قرآن باشند به راحتی می‌توانند ۱۰ فرزند را به خوبی تربیت کنند.

وی با بیان اینکه پدر و مادر بودن در واقع معلمی است، گفت: وقتی پدر و مادر اهل قرآن و نماز نباشند، فرزندانشان قرآنی بار نمی‌آید.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در ادامه با بیان اینکه همه دنیای کفر می‌دانند که از نظر نظامی حریف ایران نمی‌شوند، اضافه کرد: راه انقلاب با وجود دشمنان گم نمی‌شود و این از برکات قرآن است.

وی با بیان اینکه حیات طیبه از آن کسانی است که ایمان و عمل صالح داشته باشند، افزود: این افراد زنده هستند اما از ابعاد انسانیت خارج شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود، ابراز کرد: باید با آیه‌های قرآن زندگی کنیم و آیات کاربردی را به خوبی بشناسیم و استفاده کنیم.