رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان گفت:

کمک ۲۰ هزر میلیاردی خیرین به احداث مدارس جدید

طرح خیرین مدرسه یار در کنار احداث پروژه ها فعال خواهد شد تا با کمک های مردمی در تامین نیازهای آموزشی و اجرایی مدارس همکاری شود.

یلدا توکلی: رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان گفت: خیرین این استان در سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال به احداث مدارس جدید کمک کردند.

«مجتبی ملااحمدی» به همکاری خیرین برای احداث مدرسه و مراکز وابسته به محیط آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: ۲ هزار نفر خیر شاخص در استان اصفهان برای مدرسه سازی با مجمع خیرین مدرسه ساز همکاری دارند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان افزود: این خیرین در ۲ سال گذشته تاکنون ۱۵۰ مدرسه را احداث کرده اند و در حال حاضر نیز در احداث ۳۳۰ پروژه همکاری دارند.

وی ادامه داد: خیرین در بعضی از پروژه ها مدرسه را کاملا ساخته و تجهیز می کنند و برخی هم در احداث ساختمان فضای آموزشی همکاری دارند و تجهیز آن توسط وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.

ملااحمدی اضافه کرد: خیرین دیگر نیز در تامین بخشی از نیازهای مدرسه مثل مصالح ساختمانی کمک می کنند و این همکاری ها به سرعت کار را افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه امسال مسیر مدرسه سازی همچنان تداوم دارد، خاطرنشان کرد: طرح خیرین مدرسه یار در کنار احداث پروژه ها فعال خواهد شد تا با کمک های مردمی در تامین نیازهای آموزشی و اجرایی مدارس همکاری شود.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان اذعان داشت: چشم انداز سال ۱۴۰۳ این مجمع جذب مشارکت ۳۰ هزار میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه های مدرسه سازی و اجرای طرح مدرسه یاری است.