مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

کمک‌هزینه سرویس مدارس ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانش‌آموزان استثنایی در اصفهان واریز شد

در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان، با حمایت شهردار و تصویب شورای اسلامی شهر کمک‌هزینه‌ای برای ایاب‌وذهاب افراد کم‌توان جسمی و ذهنی در نظر گرفته شد و با همکاری اداره آموزش استثنایی و اداره کل بهزیستی شناسایی این خانواده‌ها صورت گرفت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: کمک‌هزینه سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به حساب سرپرست دانش‌آموزان استثنایی این کلان‌شهر واریز شد.
محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بخشی از فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی ارائه خدمات به دانش‌آموزان کم‌توان جسمی و ذهنی است که از ۴۶ شرکت حمل‌ونقل دانش‌آموزی این سازمان، پنج شرکت عهده‌دار سرویس‌دهی به این دانش‌آموزان هستند. وی افزود: در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان، با حمایت شهردار و تصویب شورای اسلامی شهر کمک‌هزینه‌ای برای ایاب‌وذهاب افراد کم‌توان جسمی و ذهنی در نظر گرفته شد و با همکاری اداره آموزش استثنایی و اداره کل بهزیستی شناسایی این خانواده‌ها صورت گرفت.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مبلغی که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای هر دانش‌آموز در نظر گرفته شده، ۲۵ میلیون ریال بوده است که به حساب سرپرستان دانش‌آموزان استثنایی ساکن در محدوده شهری شهرداری اصفهان واریز شد.
پرورش خاطرنشان کرد: به‌منظور تشویق رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل که متولی سرویس‌دهی به این دانش‌آموزان بودند، ضمن در نظر گرفتن یارانه‌ای، در مراسمی با حضور مسئولان شهری از این رانندگان تقدیر شد.